Filtrovať podľa:

Myšlienka je jednoduchá – rýchla a efektívna doprava na miesto živelnej alebo inej katastrofy. Ľahko povedané, no neraz kvôli zhoršeným terénnym nerovnostiam ťažšie prevediteľná. Hyunda sa preto rozhodol, že vyvinie auto s pohyblivými nohami. Elevate je (alebo bude) prvým produktom rodiny Ultimate Mobility Vehicle (UMV) – elektromobily a roboty určené na prekonávanie najnáročnejších terénov. Elevate má v rohoch kĺbové ramená s elektromotormi priamo v kolesách. Vďaka tomu vie nielen jazdiť, ale po zabrzdení kolies a maximálnou využití hybnosti ramien aj chodiť. Elevate by malo vedieť prekonať päťmetrovú stenu alebo priekop, ale aj ísť rýchlo po diaľnici. Viac o možnostiach, nápadoch a schopnostiach hovoria videá:    

Ak si si myslel, že ti ukážeme nejaké parádne baby, myslel si si správne. Avšak, tentoraz nebudú statické, ale pekne v pohybe. Toyo každoročne hodí do sveta štýlový kalendár, tento rok však pripravil aj krátke video z fotenia. Takže zatvor ústa, utri slinu a pozeraj 😊.  

Deti „socíku“ UAZ zrejme dôverne poznajú. Jednoduchý stroj schopný spáliť s poriadnym apetítom takmer čokoľvek dostatočne tekuté a „výbuchujúce“. Krátky film je aj o ľuďoch, ktorí tvoria práve tieto terénne skvosty – v továrni pracuje 14 518 ľudí, ročná produkcia je viac ako 50 000 áut. "Nehľadajte špecifický význam filmu. Je o ľuďoch, životoch a emóciách, ťažkostiach a prekonávaní ich, jednoduchých radostiach a skutočných hodnotách. O všetkom, čo najlepšie charakterizuje značku UAZ“, naozaj pekne povedané..    

ProfiAuto odkrýva dvanásť stránok nového kalendára, ktorého leitmotívom sú krásne ženy. Je inšpirovaný sociálnymi sieťami (selfie, fotografia s dlhou expozíciou alebo štýl „follow me”). Každému mesiacu sú pridelené hashtagy vzťahujúce sa na projekty a hodnoty, ktoré sú pre ProfiAuto kľúčové.  „Odkaz kalendára ProfiAuto na rok 2019 je jasný – zachytávame chvíle zo života značky a ukazujeme iniciatívy, v ktorých sa počas dvanástich mesiacov angažujeme. V projekte sme stavili na formát zaužívaný na sociálnych sieťach. Naše profily na Facebooku či Instagrame ukazujú, že v tomto prostredí sa cítime dobre. Vďaka každodennej otvorenej komunikácii sme blízko našim fanúšikom,“ dodal Jindřich Krejčí, riaditeľ projektu ProfiAuto CZ a SK.

Lotus vie ako sa robia poriadne športové autá. A veru vie, ako sa dá vytvoriť poriadna PFka za volantom Lotusu Evora GT410 Sport. Volumeeeeeee 😊  

Kamarátom volávali z domáceho telefónu, teraz používajú mobilné telefóny najnovšej generácie. Hudbu začali počúvať na rádiách s kazetovým prehrávačom, teraz majú obľúbené skladby v cloude. To sú tzv. mileniáli – generácia, vyznačujúca sa rýchlou adaptáciou na technické výdobytky. Dnes táto skupina predstavuje 12 % všetkých zákazníkov kupujúcich automobily v Európe. No čo presne hľadá výrazne digitálne prepojená generácia keď si vyberá automobil? Dizajn nadovšetko: Ako vyplýva z interných prieskumov automobilky SEAT, pre 40 % aktuálnych zákazníkov vo veku od 25 do 37 rokov je vonkajší dizajn jedným z hlavných dôvodov pre kúpu automobilu. Výsledky prieskumu ukazujú, že tretina zákazníkov vo veku do 30 rokov chce aby automobil vyjadroval ich osobnosť a chce ním vyjadriť svoj individuálny štýl. Konektivita, ozvučovací systém a infotainment sú ďalšími rozhodujúcimi atribútmi pre každého tretieho mileniála. Malé a mestské: Na trhu je nekonečné množstvo možností ale táto generácia má jasnú predstavu. Až 50 % preferuje kompaktný alebo malý...

A keď sa už tak stretli, tak sa rozhodli, že si tak trošíčka zadriftujú. Však prečo nie? (😊). Video z ich odvážneho počinu je vcelku dosť úchvatné. Kratšia verzia:     Dlhšia verzia aj rozhovormi a ukžkami z natáčania:    

Neviem čím to je, ale niekedy mám dojem, že v rokoch minulých mali dizajnérske centrá mnohých automobiliek viac odvahy. Alebo skôr inej. Ako sa marketingovo mení logika, menia sa aj koncepty. Kým v súčasnosti vládne autonómna mobilita a elektropohony, v minulom storočí to ešte stále bola chuť šoférovať a ponúkať ľuďom nevšedné zážitky. Hmatateľným dôkazom je koncept BMW Just 4/2                Stačila ľahká konštrukcia, odnímateľné dverné panely, motor z motocykla, dve sedadlá a hor sa hocikde. Robert Powell to zrejme takto nejako videl. Naviac, išlo len o internú súťaž, avšak s veľmi podmanivým výsledok. Aj keď z diaľky by som skôr povedal, že išlo o prototyp Arielu Atom ako o produkt od BMW. Smola, že podobné mašiny sa málokedy (ak vôbec) dostanú do sériovej produkcie. Ale snívať môžem...

Úžasný Chuck Norris sa podpísal na blatník pick-up-u Toyota Tacoma, ktorá okamžite prevzala jeho schopnosti. Nečudo, veď Chuck Norris je schopný vyrátať rýchlosť auta podľa farby karosérie 😊.    

Laguna Concept bola štúdia dvojmiestneho roadstera. Renault sa ňou prezentoval na parížskom autosalóne v roku 1990, ako oslavu či radosti zo športovej jazdy. Navrhol ju Jean-Pierre Ploue, ktorý sa stal neskôr dizajnérom koncernu PSA-Peugeot -Citroën. Do vienka jej vložil nielen originálny dizajn, ale hlavne športové srdce. Roadster vážil cca 900 kg, dvojlitrový preplňovaný benzínový motor umiestnený uprostred zase produkoval 154 kW.                Pozoruhodných bolo ešte niekoľko netradičných riešení. Koncept mal dohora otvárateľné dvere, žiadnu strechu a takmer ani čelné okno. Dvojmiestna osádka musela nosiť na hlave akési prerastené okuliare slúžiace nielen na počúvanie hudby ale aj na vzájomnú komunikáciu.                Renault Laguna ako taká sa nakoniec pobrala iným smerom, myšlienku štúdie v mnohom automobilka vtisla do modelu Spider predstaveného v roku 1996.  

Aktuálne príspevky

Bratislavský obchvat D4R7: Uzávierky a doplňujúce informácie

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDi: Ležatý panelák

North American International Auto Show: Supra, Mustang a ostatní...

Ako môžete opraviť menšie poškodenie laku auta?