Toyota GT86: Donuty z vesmíru

V novej kampani propagujúcej model GT86 zvolila Toyota jeden z najväčších reklamných nosičov, aké sa kedy použili. Logo auta nechali „vymaľovať“ spálenou gumou z pneumatík vo veľkosti dostatočnej na to, aby bolo viditeľné aj z vesmíru. Práca vyžadovala presnú prácu nielen vodiča, ale celého tímu a filmového štábu, aby bol obraz hotový v čase preletu satelitu nad testovacou traťou v Millbrooku. Aby družica letiaca 800 km nad zemou zachytila ostrý obraz, spolupracovala britská pobočka Toyoty aj s expertmi z Airbusu. O samotnú kresbu sa postaral Fredric Aasbø – svetový šampión Formula Drift, ktorý gumu nanášal na asfaltové plátno pomocou svojho pretekárskeho špeciálu Icom Toyota Express Service 86-X, ktorý je vlastne GT86, ale s 3,4 litrovým šesťvalcom a výkonom 1 150 koní.

 


GALÉRIA - 3 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ