Toyota Corolla: Chuť na sedan?

Povedzme si to na rovinu – názov Auris (zlatíčko) bol jednoznačne krokom do poriadneho exkrementu. Naviac keď sa hatchback s kombi volali Auris, sedan mal tradičné a rokmi overené meno Corolla. To je ako keby sa VW Golf mal premenovať. Tradície sa zrejme meniť nemajú.

Preto už tradične ponuku v kompaktnej triede japonskej automobilky doplnil karosársky variant sedan, ktorý je postavený na dlhšej platforme sesterského kombi Touring Sports s rázvorom 2 700 mm. Z technologických vymožeností vyzdvihnem napríklad bezdrôtové dobíjanie telefónov, resp. intuitívnu kombináciu 8" dotykového multimediálneho displeja, 7" displeja palubného počítača a 10" projekčného (HUD) displeja.

Sedan bude k dispozícii s dvomi rôznymi motorizáciami. Hybridný systém s 1,8-litrovým motorom produkuje 90 kW s priemernou spotrebou paliva len 4,3 l/100 km podľa metodiky WLTP. Zdokonalený benzínový 1,6-litrový motor má výkon 97 kW. Kombinuje sa s šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo bezstupňovou prevodovkou CVT.

Európska verzia Toyoty Corolla vo verzii sedan, vyrábaná v tureckej továrni TMMT (Toyota Motor Manufacturing Turkey), sa začne predávať v prvom štvrťroku 2019.


GALÉRIA - 5 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ