
Aby bolo jasné, nová logika radenia bude použitá v hybridných pohonoch, najbližšie v nadchádzajúcom modely Hyundai Sonata Hybrid. ASC je aplikovaný na hybridnú riadiacu jednotku (HCU), ktorá riadi elektromotor tak, aby vyrovnával otáčky motora a prevodovky, čím sa skráti čas radenia o 30%. Táto technológia tiež umožňuje plynulejšie radenie prevodových stupňov aj napriek kratším časom radenia. Rýchle prevodovky dávajú (niekedy až príjemné) rázy, klasický automat s hydrodynamickým meničom je jemne pomalší, avšak o to viac príjemnejší z pohľadu kvality a jemnosti radenia. Má však aj horšiu účinnosť čo má zase vplyv na hodnoty priemernej spotrebe. Technológia ASC umožňuje hybridnému elektromotoru prevziať kontrolu nad radením prevodových stupňov pomocou novej softvérovej logiky v hybridnej riadiacej jednotke (HCU). HCU monitoruje rýchlosť otáčania so snímačom nainštalovaným vo vnútri elektromotora rýchlosťou 500 krát za sekundu, aby sa synchronizovala rýchlosť otáčania hriadeľa prevodovky s rýchlosťou motora. Pri synchronizácii sa čas radenia zníži o 30% z 500 ms na 350...