Suzuki Swift: S ľahkosťou a bez nafty

Swift vždy predstavoval takú malú mestskú stíhačku a vyzerá to tak, že nič sa na tom nezmení ani s novou generáciou. Zvonku vyzerá s oblejšími hranami robustnejšie, kľučky zadných sú integrované v zadnom stĺpiku. Dĺžka sa zmenšila, hoci iba o 10 mm na 3 840, šírka je 1 735 mm. Agilita v meste je tak zaručená a Suzuki Swift bude naďalej kráľom parkovania a manévrovania v úzkych uličkách a podzemných garážach.

Rázvor predĺžený o 2 cm prispeje k zľahka lepšiemu vnútornému priestoru. Dostupná má byť širšia personalizácia vzhľadu auta a strecha v inej farbe ako zvyšok karosérie. V interiéri je nový 4,2-palcový displej palubného počítača na prístrojovom štíte a 7-palcová obrazovka multimediálneho systému s podporou Android Auto a Apple CarPlay na stredovej konzole.

Platforma Heartect sľubuje vysokú tuhosť konštrukcie a nízku hmotnosť, ktorá začína na 840 kg. Výsledkom by mohli byť naozaj agilné jazdné vlastnosti, hlavne ak na trh príde verzia Sport s motorom 1.4 Boosterjet (103 kW/140 k) z Vitary S. Pri uvedení na trh v lete má byť na výber medzi agregátmi 1.2 DualJet (67 kW) a 1.0 BoosterJet (75 kW). Správne, nafta v ponuke nie je, pretože do takéhoto auta sa vyslovene nehodí.


GALÉRIA - 12 obrázkov

1 KOMENTÁR

  1. Vilo Malina| 12.03.2017 12:40

    skoda ze v Swift Sporte nezostane atmosfericky motor. Sjida ze nesli cestou sko Mazda so svojimi atmoferickymi Skyactiv motorni ktore dokazu plnit naroky na dynamiku a zaroven ekologiu, pri tej uzasne nizkej hmotnosti by to mohlo byt este zaujimavejsie auticko

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ