Subaru: STEP, nová vízia do roku 2025

Subaru chystá prekvapenie v podobe nového, strategického globálneho SUV. Zároveň bude rozširovať ponuku aktuálnych SUV a ich variantov, ako aj vylepšovať športové modely. Každý rok uvedie na trh kompletne vynovenú verziu niektorého z aktuálnych modelových radov. Zmeny sa udejú aj v technike. Automobilka chystá konštrukčné úpravy prepĺňaného benzínového boxera, z globálnej podvozkovej platformy SGP dostanú konštruktéri ešte viac dynamiky, dizajn áut získa výraznejšie, odvážnejšie a drsnejšie línie. Plug-in hybrid je na spadnutie, značku čaká aj celosvetové uvedenie plne elektrického vozidla a pracovať bude aj na rozvoji línie klasických hybridov bez zástrčky. To všetko s cieľom dať zákazníkom viac radosti z jazdy, ale aj chrániť životné prostredie. Tu sa však iniciatíva Subaru nekončí - planétu bude chrániť aj poklesom počtu nehôd, redukciou dopravných zápch a znižovaním počtu dielov do áut, ktoré je treba vymeniť. 

STEP smerom k zákazníkom (blízkej) budúcnosti

Cieľom predchádzajúcej stratégie Prominence 2020, prijatej pred štyrmi rokmi, bolo stať sa silnou značkou s vysokou dôverou zákazníkov a ročným predajom 1,2 milióna vozidiel. To všetko sa do roka 2020 podarí, svet sa však mení a automobilový priemysel čelí najväčším výzvam za posledných sto rokov.

STEP je skratku štyroch slov - Speed (rýchle iniciatívy k pokroku mobility), Trust (dôvera zákazníkov), Engagement (angažovanosť a prepojenie so zákazníkmi) a Provide (poskytnutie radosti z jazdy a bezstarostného používania Subaru). Zároveň je to v preklade slovo krok, rozhodný krok smerom k očakávanému skoku vo vývoji mobility.

Starlink a EyeSight ako platformy pre digitalizáciu

V oblasti bezpečnosti bude Subaru pokračovať vo vývoji asistenčnej technológie EyeSight. Automaticky zastaviť auto už nestačí, do hry vstupujú inteligentné technológie a výmena dát medzi vozidlami. Asistenčné technológie by podľa značky mali pomáhať ľuďom tam, kde môžu robiť chyby, a nenahrádzať ich skúsenosti. Namiesto áut bez vodiča chce vyrábať vozidlá s autonómnymi technológiami riadenia, ktoré budú ľudia radi používať. O dva roky uvedie na trh auto s úrovňou autonómie 2 (autonómna jazda po diaľniciach a podobných cestách), v roku 2024 s úrovňou 4 (automatické zaparkovanie bez prítomnosti vodiča). To si vyžaduje digitalizáciu, ktorú Subaru postaví na konektivite cez svoj systém Starlink (do roku 2022 má mať k službám konektivity poskytovaným cez Starlink prístup 80 % Subaru predaných na významných trhoch) a Internete vecí. Z konektivity a súvisiacich služieb majú ťažiť predovšetkým zákazníci značky.


  • subaru,

GALÉRIA - 3 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ