Škoda Kodiaq: Dva spôsoby, ako sa odlíšiť od väčšiny

Prvou variáciou je verzia Sportline s dynamickým dizajnovým podtónom. Mriežka chladiča, kryty spätných zrkadiel a držiaky strešných nosičov sú preto v čiernej farbe a štandardne sú zatmavené zadné sklá. Auto je z výroby postavené na 19 palcových kolesách s dizajnom špecifickým pre túto verziu, za príplatok sú 20 palcové. Výbava vychádza zo stupňa Ambition doplneného napríklad o športové sedadlá, či displej so športovou grafikou a údajmi o tlaku turbodúchadla, preťažení, aktuálnom výkone motora alebo teplote oleja.

Aj keď je Kodiaq SUV, môže vyzerať už z fabriky ešte drsnejšie vďaka verzii Scout. Tá zvýrazňuje charakter auta zvládajúceho aj ľahký terén. Jej robustnejší vzhľad je vytvorený väčšou mierou použitia plastov bez lakovania siahajúcich až pod auto, zvýraznených striebornými lištami v spodnej časti predného a zadného nárazníka. Takisto výbava je zameraná na jazdu mimo asfaltu, nechýba systém Off-Road Assist a balík na zlé cesty zahŕňajúci ochranu podvozku a motora, svetlá výška automobilu je 194 mm.

Ponuka pohonov je u oboch verzií totožná. Štandardom pre Kodiaq Sportline aj Kodiaq Scout je pohon všetkých kolies, na výber sú dva benzínové motory 1,4 TSI (110 kW) a 2,0 TSI (132 kW), naftu zastupuje 2,0 TDI s výkonom 110 alebo 140 kW. Vodič má nad správaním pohonu kontrolu vďaka štandardne montovanému voliču režimov Drive Mode Select.


GALÉRIA - 15 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ