Filtrovať podľa:

Volá sa Race Scout a spoločnosť Mecedes – AMG ju vyvíjala spolu s Lab 1886. Kde a kedy bude štartovať pretekársky tím? Kto sedí v kokpite? Ktorý pretekár má aké skúsenosti? Na tieto aj mnohé iné otázky vie odpovedať (ale aj prepojiť s kompetentnými) on-line aplikácia. Prvá verzia bude spustená počas vytrvalostných pretekov v Dubaji (12 – 13.1.) Nový digitálny nástroj sa prvýkrát uverejní pri príležitosti 24-hodinového preteku v Dubaji (12. - 13. januára). Počas pretekov ju budú prví vodiči a tímy „kŕmiť“ na www.racescout.com. V nasledujúcich týždňoch vývojári naplánovali intenzívny test beta aplikácie spolu s prvými používateľmi pred oficiálnym uvedením v apríli 2018, po ktorom bude aplikácia k dispozícii pre iOS bezplatne.

Výrazne prepracovaná aplikácia prináša upravený dizajn, prepracovanú štruktúru a rýchlejšiu a pohodlnejšiu navigáciu. Používatelia získajú možnosť zoznámiť sa s najnovšími tlačovými správami spoločnosti Škoda Auto, ako aj tímu Škoda Motorsport. Exkluzívne príbehy z online-platformy Škoda Storyboard čitateľov nielen pobavia, ale dodajú aj obsahovú pridanú hodnotu. O nových článkoch sú používatelia informovaní pomocou notifikácií. S funkciou „Čítať neskôr“ si môžu vybraný článok uložiť na neskoršie prečítanie. Aplikácia tiež umožňuje pohodlné sledovanie aktuálnych príspevkov značky na sociálnych sieťach. ˇ              Aplikácia je dostupná v oficiálnych obchodoch pre Android alebo iOS

V poradí druhé servisné stredisko pre McLaren F1 mimo domáceho Wokingu otvorili v USA. Oplatilo sa to napriek tomu, že zo všetkých vyrobených 106 exemplárov je v USA odhadom 20 kusov. Majitelia McLarenov F1 v Amerike už v prípade potreby servisu nemusia posielať auto do Anglicka, stačí im zájsť do Philadelphie. Nám ostatným to môže byť jedno, ale každopádne je pohľad do tohto servisu minimálne tak fascinujúci, ako automobil, ktorý v ňom spravujú. O všetky úkony sa stará personál školený v McLaren Special Ops. Pracovníci zvládnu bežný pravidelný servis, ako aj náročné zásahy a kompletné renovácie. Pre tieto účely je servisné stredisko vybavené jednou zo špeciálnych sád na údržbu. Súčasťou kompletného servisu je okrem detailnej práce v dielni aj skúška na okruhu, aby sa auto otestovalo aj vo vysokej rýchlosti. Po piatich rokoch je totiž nutná výmena palivovaj nádrže, kvôli ktorej treba vyberať motor. Následne po poskladaní treba opäť všetko vyladiť...

Stačí si len nasadiť špeciálne okuliare a začnú sa diať divy. Sú vybavené najnovšími technológiami premietania, fotoaparátom s automatickým zaostrovaním schopným zobraziť aj jemné detaily a silnými LED diódami. Keď si servisný technik v obchodnom zastúpení v Los Angeles nasadí okuliare, zároveň sa spojí s technickým podporným tímom Porsche, ktorý je umiestnený v Atlante. Podporný tým tak môže presne vidieť to, čo technik. Vďaka tomu mu m§žu v reálnom čase pomôcť s problémom.                Hmmm, zaujímavé riešenie, ktoré by sa celkom mohlo uplatniť aj u nás. A nielen v servisoch Porsche.

Každá automobilka historicky prechádza rôznymi vývojovými štádiami a smermi, presne podľa toho, čo v danom momente zákazníci preferujú. Minulosť však ukázala, že aj počas zmien sa dá vybudovať také silné renomé automobilky, že keď sa povie jej meno, každému sú okamžite jasné ďalšie súvislosti. Presne ako v prípade automobilky Toyota. Voľakedy si vybudovala meno progresívneho hráča vo svete automobilového športu, v súčasnosti k nemu pridala ešte punc ekologickosti. Navyše, bez ohľadu na čas a priestor, stále s výrazne vysoko hodnotenou kvalitou a spoľahlivosťou. Toyota predstavuje najlepšie rozhodnutie, aké môžete pri výbere vozidla urobiť. Prečo? Žiadna iná automobilová značka na svete nie je ovenčená toľkými titulmi ani taká spoľahlivá ako Toyota. Viac ako pravda Štatistika nezávislého nemeckého výskumného inštitútu TÜV Report 2016 hodnotí výsledky predpísaných povinných technických kontrol vozidiel už od roku 1973. Údaje vychádzajú z takmer 9 miliónov prehliadok vykonaných odborníkmi spoločnosti TÜV od júla 2014 do júna 2015. Údaje zo staníc...

Odborníci zo spoločnosti Škoda Auto Slovensko motoristom odporúčajú, aby tak urobili čo najskôr. Preto pripravili niekoľko dôležitých odporúčaní a pre motoristov, ktorí zveria prípravu automobilu autorizovanému servisu, ponúkajú niekoľko praktických služieb. Kedy je správny čas prezuť auto? Používanie zimných pneumatík je na Slovensku povinné, ak je na vozovke od 15. novembra do 31. marca súvislá snehová vrstva, ľad alebo námraza – toľko hovorí slovenská legislatíva. No viete, čím vás môže prekvapiť cesta napríklad na Donovaloch, keď pohľad z okna bytu povedzme v Šamoríne ničím zimu neprípomína? Praktickým pomocníkom je priemerná denná teplota – ak sa pohybuje na úrovni sedem stupňov nad nulou, nestrácajte čas a automobil prezujte. Netreba pritom zabudnúť na kontrolu diskov a pneumatík, vrátane správneho nahustenia.  Zimné gumy s Pneugaranciou Je dôležité, akú obuv na zimu svojmu autu doprajete, pretože ido o bezpečnosť posádky aj iných účastníkov cestnej premávky. Mnohé nezávislé testy zimných pneumatík ukázali, že nie každá je v zime aj skutočne spoľahlivá....

Elektromobily a autonómne vozidlá, bez nich sa vraj v blízkej budúcnosti nepohneme. Preto sa nemôžeme čudovať, že automobilky v oboch smeroch výrazne zbroja a technologicky napredujú. Biely Lexus s kamerami patrí do druhej skupiny. Na trati sa testovala dokonalejšia verziu autonómneho automobilu s názvom Platform 2.1. Slúži na testovanie pokročilých asistenčných funkcií vodiča v dvoch rôznych režimoch - Chauffeur (šofér) a Guardian (strážca). Chauffeur je systém plne automatizovaného riadenia vozidla, zodpovedajúci úrovni 4/5 podľa SAE (riadenie schopné viesť vozidlo bez človeka), zatiaľ čo Guardian má za úlohu pomáhať vodičovi v nebezpečných situáciách tak, aby predišiel nehode.  Bez vodiča Prvou časťou testovania bola jazda zákrutou s nečakanou prekážkou. Keď sa za zákrutou neočakávane objavil balík sena, auto ho plynulo obišlo a vrátilo sa do jazdného pruhu. Druhou bola autonómna jazda v pravom pruhu, pričom v ľavom sa paralelne pohybovalo iné vozidlo. Počas jazdy ale vznikla nebezpečná situácia - pruh bol zablokovaný stojacim automobilom. Lexus...

Toyota pripravila pre majiteľov vozidiel zimnú servisnú kampaň, v rámci ktorej si zákazníci môžu u všetkých partnerov značky nechať pred zimou za 12 € skontrolovať stav vozidla (diagnostika stavu akumulátora, kontrola chladiacej sústavy vrátane merania bodu tuhnutia chladiacej kvapaliny, kontrola remeňa vodného čerpadla, brzdovej kvapaliny, ostrekovačov, stieračov, osvetlenia vozidla a tlaku v pneumatikách (vrátane rezervy). Na zákazníkov ďalej čaká ponuka pneumatík Nokian, Continental CCC a Falken Eurowinter, pričom nové zimné obutie klienti získajú za zvýhodnenú cenu pre celý rad  modelov. Zákazníci môžu využiť aj zľavu 25 % na originálne diely Toyota. Vodiči, ktorí prídu s vozidlom starším než 3 roky na servisnú údržbu do autorizovaného servisu, navyše získajú službu Toyota Eurocare na 12 mesiacov zadarmo. Ide o cestnú asistenčnú službu poskytovanú spoločnosťou Europ Assistance. Skúsení pracovníci sú tu vodičom k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, vďaka čomu sa majitelia vozidiel nemusia obávať problémov, keď sa im na cestách kdekoľvek...

Firemný klient je špecifický klient. Auto častokrát neberie len ako „premiestňovadlo“, ale hlavne ako pracovný nástroj. A na ten sú kladené úplne iné požiadavky, ako na auto „bežného“ užívateľa. Hlavným meradlom efektívnosti vozidla je tzv. TCO, čiže prevádzkové náklady, do ktorých výrazným spôsobom vstupuje aj nákupná cena. Preto má Toyota pre každého firemného klienta pripravenú špeciálnu edíciu Business, ktorá je zameraná na firemné autá, pri ktorých majú vyššiu prioritu náklady a rentabilita, pričom však nezabúda ani na prvky, ktoré majú zákazníci, v tomto prípade vodiči firemných áut, radi. Obsahuje všetky dôležité prvky ako napríklad klimatizáciu, bezpečnostné systémy, vrátane asistenčných ako napríklad predkolízny systém PCS, upozornenie na opustenie jazdného pruhu LDA, či automatické prepínanie diaľkových svetiel AHB, ktoré svojou funkciou šetria náklady firmy, ktorá nemusí platiť za zbytočný servis po havárii. Samozrejmosťou je záruka mobility platná v 30-tich štátoch Európy aj individuálne dohodnuté prehliadky v servise, ktoré si určuje firma. Cenovú ponuku vám...

Spoločnosť what3words, ktorá bola založená v roku 2013, prideľuje každému miestu na zemi tri slová, vďaka čomu je jeho identifikácia jednoduchá a jednoznačná – aj tam, kde nie sú adresy, napríklad v parkoch, v lese alebo v horách. Značka Mercedes-Benz bude ako prvý výrobca automobilov používať tento nový systém súradníc. Spoločnosť what3words, štvorce s formátom tri krát tri metre a každému z týchto štvorcov pridelila tri slová. Každé miesto je tak jednoznačne určené a ľahko zapamätateľné. Algoritmus používa svoju slovnú zásobu s 25 000 slovami tak, že kombinácie slov, ktoré si možno zameniť, sa nachádzajú ďaleko od seba a ľudia aj stroje si ľahko všimnú chybu pri ich zadávaní. Systém je momentálne k dispozícii v 14 jazykoch. Tento jednoduchý nápad si získal pozornosť spoločnosti Daimler a výkonného riaditeľa Dietera Zetscheho, v priebehu najbližšieho polroka značka Mercedes-Benz ako prvý výrobca vozidiel predstaví systém adries ako sériové riešenie pre navigáciu v automobile. Výhody sú jasné:...

Aktuálne príspevky

Opel Insignia ST 2.0 CDTI: Triezvy pokrok

Renault Mégane R.S.: Veľké MRS je tu!

Jeep Cherokee: Keď sa napíše MY2019

Toyota GT86 a HKS: Zimné driftovanie