
Nebudem chodiť dlho okolo horúcej kaše. Nová generácia je poriadne „nabúchaná“. Dlhšie sa pošuškávalo, že dvojliter vpredu nezostane. Čo to už naznačoval nový motor pre Espace práve z dielní Renault Sport. Takže privítajte novú, poriadne prifúknutú jednaosmičku s maximálnym výkonom 205 kW a s 390 Nm maximálneho krútiaceho momentu. Očakávanú ovládateľnosť v zákrutách podporuje riadenie zadných kolies 4Control (pre Cup a Sport), vo verzii Cup aj predný "samosvor" Torsen. Brzdy sú Brembo, vpredu s priemerom 355 mm. A môžete si vydýchnuť, bude aj šesťstupňovú manuál, alebo šesťstupňová dvojspojka EDC.
Ozajstných fanúšikov poteší pokročilejšia telemetria obsiahnutá v RS Monitore.
Budúci rok príde ešte jeden „koláčik“ – Trophy s výkonom 221 kW a 400 Nm. Sladké mám naozaj rád 😊.
0 KOMENTÁROV