Renault Megane R.S.: Čo si o ňom myslí Hulk?

Čo by tak asi mohol povedať ako pilot Renaultu v F1? Prehnané superlatívy však nečakajte, jeho názor je veľmi triezvy a len potvrdzuje status Meganu R.S. ako jedného z najočakávanejších áut roka 2017. Renault tiež potvrdil jeden z diskutovaných prvkov na palube. Riadenie kolies zadnej nápravy 4Control, ktoré je na trhu už niekoľko rokov, sa po prvý raz dostane aj do hot-hatchu. V bežných modeloch nám robilo radosť, takže v spojení s patričným výkonom a vycibreným podvozkom to isto bude veľmi zaujímavé. O podvozku sme sa dozvedeli tiež, že opäť budú v ponuke dve nastavenia komfortnejší Sport a ostrý Cup. Či budú súčasťou niektorého z nich adaptívne tlmiče, o tom môžeme len špekulovať.

Aby bola ponuka informácii o novom Megane R.S. zatiaľ kompletná, tak doplním aj možnosť výberu medzi manuálnym radením a dvojspojkovou prevodovkou, ktorú Nico Hülkenberg pochválil. Z podstatných informácii už chýba len tá najdôležitejšia - motor. Je prakticky isté, že pod kapotou bude rovnaký agregát ako v reinkarnovanom Alpine A110. Očakávam však ostrejšie výkonové parametre, pretože v ľahkom kupé má "iba" 185 kW. A medzi hot-hatchmi by tak rozhodne nestačil na prvú ligu, veď jeden z podstatných rivalov dosahuje až 235 kW. Vyfúkať takéto čísla aj z objemu 1,8 litra dnes už nie je veľký problém. Navyše na motore údajne Renault spolupracoval s AMG a tí vedia, ako z neveľkého objemu vytlačiť doslova brutálne čísla. Takýmto špekuláciám zrejme odzvoní až v polovici septembra, kedy sa na frankfurtskom autosalóne predstaví kompletné auto. A teraz už Nico Hülkenberg...

 


GALÉRIA - 2 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ