Filtrovať podľa:

Myšlienka je jednoduchá – rýchla a efektívna doprava na miesto živelnej alebo inej katastrofy. Ľahko povedané, no neraz kvôli zhoršeným terénnym nerovnostiam ťažšie prevediteľná. Hyunda sa preto rozhodol, že vyvinie auto s pohyblivými nohami. Elevate je (alebo bude) prvým produktom rodiny Ultimate Mobility Vehicle (UMV) – elektromobily a roboty určené na prekonávanie najnáročnejších terénov. Elevate má v rohoch kĺbové ramená s elektromotormi priamo v kolesách. Vďaka tomu vie nielen jazdiť, ale po zabrzdení kolies a maximálnou využití hybnosti ramien aj chodiť. Elevate by malo vedieť prekonať päťmetrovú stenu alebo priekop, ale aj ísť rýchlo po diaľnici. Viac o možnostiach, nápadoch a schopnostiach hovoria videá:    

Ak si si myslel, že ti ukážeme nejaké parádne baby, myslel si si správne. Avšak, tentoraz nebudú statické, ale pekne v pohybe. Toyo každoročne hodí do sveta štýlový kalendár, tento rok však pripravil aj krátke video z fotenia. Takže zatvor ústa, utri slinu a pozeraj 😊.  

Deti „socíku“ UAZ zrejme dôverne poznajú. Jednoduchý stroj schopný spáliť s poriadnym apetítom takmer čokoľvek dostatočne tekuté a „výbuchujúce“. Krátky film je aj o ľuďoch, ktorí tvoria práve tieto terénne skvosty – v továrni pracuje 14 518 ľudí, ročná produkcia je viac ako 50 000 áut. "Nehľadajte špecifický význam filmu. Je o ľuďoch, životoch a emóciách, ťažkostiach a prekonávaní ich, jednoduchých radostiach a skutočných hodnotách. O všetkom, čo najlepšie charakterizuje značku UAZ“, naozaj pekne povedané..    

ProfiAuto odkrýva dvanásť stránok nového kalendára, ktorého leitmotívom sú krásne ženy. Je inšpirovaný sociálnymi sieťami (selfie, fotografia s dlhou expozíciou alebo štýl „follow me”). Každému mesiacu sú pridelené hashtagy vzťahujúce sa na projekty a hodnoty, ktoré sú pre ProfiAuto kľúčové.  „Odkaz kalendára ProfiAuto na rok 2019 je jasný – zachytávame chvíle zo života značky a ukazujeme iniciatívy, v ktorých sa počas dvanástich mesiacov angažujeme. V projekte sme stavili na formát zaužívaný na sociálnych sieťach. Naše profily na Facebooku či Instagrame ukazujú, že v tomto prostredí sa cítime dobre. Vďaka každodennej otvorenej komunikácii sme blízko našim fanúšikom,“ dodal Jindřich Krejčí, riaditeľ projektu ProfiAuto CZ a SK.

Narodil sa v malom nemeckom mestečku Hürth. Za svoj život (verím, že ešte žije) vyhral 91 Veľkých cien F1 a stal sa sedem krát svetovým šampiónom v tomto kráľovskom motoristickom športe. „Michael mal obrovský vplyv na F1," povedal Toto Wolff (minoritný vlastník tímu Mercedes AMG Petronas Formula One) . „Nielen že vytvoril neuveriteľný rekord, ktorý je ešte stále neprekonaný, ale aj formoval tvár F1. Ako vodič vzal Michael F1 na úplne novú úroveň. Venoval sa detailom a mal aj technické znalosti. Robil všetko s veľkou odhodlanosťou, od technickej rozpravy až po telesnú výchovu, vždy hľadal nové spôsoby, ako sa na trati." Michael urobil prvé kroky profesionálneho pretekára práve s automobilkou Mercedes – Benz – v roku 1990 začal v juniorskom programe, pričom jazdil v športových vozidlách skupiny C a DTM. Spolu s Karlom Wendlingerom vyhral posledné preteky sezóny športových vozidiel - prvé a jediné víťazstvo Michaela s Mercedesom. V nasledujúcom roku sa...

Hovorí sa, že za každým úspechom treba hľadať veľa práce a odvahy experimentovať, skúšať, nebáť sa. Ono, raz sa výsledok (hádam) dostaví. Avšak, nie vždy to je tak, že človek mieni, no spoločnosť mení. Cesta Abarth-u je naozaj veľmi dlhá. Začala totiž už v roku 1949. Úvod Spoločnosť Abarth & C založil v roku 1949 Carlo Abarth (narodil sa v Rakúsku pod menom Karl Albert, časom si ho ale zmenil na taliansky ekvivalent Carlo) ako pozostatok pretekárskeho tímu Cisitalia (po ktorom mu zostalo aj pár pretekárskych áut). Do znaku si dal znak svojho znamenia, škorpióna. Okrem pretekania a produkcie pretekárskych vozidiel Abarth vyrábal aj rôzne pretekárske diely pre značky Fiat, Lancia ale aj Simca. V roku 1951 sa spoločnosť presťahovala z Bolone do Turína, kde o rok neskôr začala intenzívne budovať spoluprácu s automobilkou Fiat. V 60. rokoch minulého storočia sa intenzívne zúčastňovala pretekoch do vrchu aj okruhových. Úspešná bola hlavne v maloobjemových...

Lotus vie ako sa robia poriadne športové autá. A veru vie, ako sa dá vytvoriť poriadna PFka za volantom Lotusu Evora GT410 Sport. Volumeeeeeee 😊  

Kamarátom volávali z domáceho telefónu, teraz používajú mobilné telefóny najnovšej generácie. Hudbu začali počúvať na rádiách s kazetovým prehrávačom, teraz majú obľúbené skladby v cloude. To sú tzv. mileniáli – generácia, vyznačujúca sa rýchlou adaptáciou na technické výdobytky. Dnes táto skupina predstavuje 12 % všetkých zákazníkov kupujúcich automobily v Európe. No čo presne hľadá výrazne digitálne prepojená generácia keď si vyberá automobil? Dizajn nadovšetko: Ako vyplýva z interných prieskumov automobilky SEAT, pre 40 % aktuálnych zákazníkov vo veku od 25 do 37 rokov je vonkajší dizajn jedným z hlavných dôvodov pre kúpu automobilu. Výsledky prieskumu ukazujú, že tretina zákazníkov vo veku do 30 rokov chce aby automobil vyjadroval ich osobnosť a chce ním vyjadriť svoj individuálny štýl. Konektivita, ozvučovací systém a infotainment sú ďalšími rozhodujúcimi atribútmi pre každého tretieho mileniála. Malé a mestské: Na trhu je nekonečné množstvo možností ale táto generácia má jasnú predstavu. Až 50 % preferuje kompaktný alebo malý...

A keď sa už tak stretli, tak sa rozhodli, že si tak trošíčka zadriftujú. Však prečo nie? (😊). Video z ich odvážneho počinu je vcelku dosť úchvatné. Kratšia verzia:     Dlhšia verzia aj rozhovormi a ukžkami z natáčania:    

Spolu s dvoma bodmi za sobotňajšie 10. miesto tak získal v tejto sezóne 48 bodov a v konečnom hodnotení skončil na 18. mieste, pričom medzi jazdcami bez továrenskej podpory mu patrí 3. miesto. Víťazom FIA WTCR 2018 sa stal Gabriele Tarquini. Po sobotňajšom 10. mieste v prvých pretekoch panoval v tíme DG Sport Compétition optimizmus. Maťovi sa podarilo nájsť správne nastavenie podvozku, lenže v nedeľných druhých pretekoch na najťažšom okruhu kalendára nemal Maťo šťastie na výber miesta pred vjazdom do zákruty Lisboa. Pred ním sa stala hromadná nehoda, ktorá ho zablokovala. Ak by sa prešmykol okolo havarovaných áut, mohol opäť bojovať o prvú desiatku. Pred ním štartujúci Číňan Ma napokon skončil trinásty. „Mal som dobrý štart, ale pri prvom brzdení som si vybral zlú stranu,“ zreferoval po pretekoch Maťo Homola. „Aspoň som si dobre zajazdil, auto ma poslúchalo a bol som konkurencieschopný. Dokonca sa mi podarilo celkom rýchlo a čisto prejsť...

Aktuálne príspevky

Bratislavský obchvat D4R7: Uzávierky a doplňujúce informácie

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDi: Ležatý panelák

North American International Auto Show: Supra, Mustang a ostatní...

Ako môžete opraviť menšie poškodenie laku auta?