Filtrovať podľa:

Toto mini sa narodilo ešte v časoch, keď všetci svorne tvrdili, že mini je "príliš malé”. A mali pravdu. O terajších MINI (najmä o verziách Clubman, Countryman) zasa všetci tvrdia, že sú “príliš veľké”. A majú pravdu. Je to zaujímavé. Totiž, nikdy vám auto nepríde tak malé ako vtedy, keď doň chcete narvať 4 ľudí s dvomi leteckými kuframi, jedným menším batohom, jedným väčším batohom, zopár taškami… a psom. Takže nálož, ktorou by sa zaplnilo ktorékoľvek kompaktné kombi. Do polovice. V druhej by ste mohli odviezť ešte raz to isté, ďalšieho človeka naviac, kočík a aj tak by zostalo miesto. Pri MINI je táto situácia jemne odlišná, ono totiž bude zaplnené úplne celé, ale že úplne. Jediný, kto nebude mať nič na nohách, ale bude mu podobne nepohodlne, bude vodič. Verte mi, zažil som to. Štyrikrát. A to som si povedal, že môžem mať malé auto, lebo nevozím takmer nič a dvaja s priateľkou a psom sa zmestíme aj...

Ešte som to mohol nazvať "zadkom fotografa", ale to by ste asi netušili o čom budem hovoriť. Keďže ja fotím a na testy sú ostatní, väčšinou som v testovačkách len ako spolujazdec. Až na výnimky, pri ktorých si to vyložene vypýtam. Tu je výber fakt tých najlepších, najzaujímavejších alebo najrýchlejších áut roka z pohľadu niekoho, kto rok sedel ako spolujazdec asi v 200 autách. Môj zadok toho už celkom zažil. Okrem autofans fotím autá ešte pre jednu veľkú spoločnosť, kde sa rovnako pravidelne vozím v rôznych druhoch a typoch áut väčšinou aspoň trošku staršieho roku výroby, to by ale vyšlo na ďalší článok. V autofans som tento rok fotil viac ako 120 áut a tieto vo mne kus seba zanechali.  Pre zaujímavosť by som začal prvým autom, ktoré som fotil. Renault Megáne GT - momentálne najobľúbenejšie auto skvelej facebookovej skupiny Budget Hillclimb. O ňom asi nič nepoviem, lebo si ho už ani nepamätám....

Nedeľa bola takmer na celom Slovensku hmlistá a upršaná. Inak to nebolo ani na Slovakia Ringu, kde sa počasie z rannej hmly reinkarnovalo na vietor a dážď. Túto nie zrovna príjemnú atmosféru zažila nakoniec takmer plná hlavná tribúna, a ja som sa ju pokúsil zachytiť. Áno, takto veľmi som pre vás trpel. A bavilo ma to. Pre jednoduchšie vžitie sa do zážitkov som tie hlavné rozdelil na skupiny fotiek. Zopár fotografií navyše bude ešte v galérii, tak na ňu nezabudnite.  1. Štart - Štart je tradičnou procedúrou každých pretekov. Nie vždy je to ale taká šou. Pri relykrose je to spôsobené rôznym druhom pohonu, rôznym výkonom a teda aj rôznym množstvom pretáčania kolies.  2. Súboje po štarte - Prvá rovinka a prvá zákruta. Veľmi podstatné prvky úspechu.  3. Súboje počas pretekov - Pri niektorých pretekoch sa jazdci rozdelili takmer po celej dĺžke trate, pri iných dvojice áut pokračovali ako jedno. Doslova telo na telo.  4. Skoky - Skoky, premety,...

Aktuálne príspevky

Škoda Octavia: Štvrtá generácia populárneho modelu je tu!!!

Toyota Corolla Hybrid: Ikebana

Toyota Corolla Hybrid Touring Sports: Hello, I'm an Executive!

Autosalón – Autoshow Nitra 2019: Novinky, novinky a novinky