Filtrovať podľa:

To že zozadu si bez dlhého zamýšlania - "čo mi to len pripomína?" spomeniete vcelku rýchlo na Porsche Panameru, čo je samo o sebe dosť sebavedomé až odvážne. Pre tých čo si pamätajú ešte viac dozadu, sa pri pohľade zboku vynorí z pamäte prvá generácia Mercedes-u CLS (generácie W219) vyrábaného v rokoch 2004-2010. Áno "shooting brake" - ako dnes voláme kategóriu menej praktických kombíkov s väčšou dávku sexepílu a zvažujúcou sa zadnou časťou, sa objavili už tak dávno, ale až posledné dva-tri roky ich zaradili do svojich výrobných programov už skoro všetci a naprieč všetkými kategóriami. Účel ...svätí prostriedky Nechávam ale design nateraz bokom, lebo Kórejskí výrobcovia Kia a Hyundai ma už viac krát presvedčili, že autá sa naučili robiť podstatne lepšie, ako som si relatívne donedávna pripúštal. Po usadnutí do interiéru si uvedomujem môj druhý dojem - ten interiér pôsobí kvalitne až draho, zároveň si nájdem rýchlo výbornú pozíciu za volantom....

Hyndai Kona Electric mi robil pár dní spoločníka a to takého, že som TajpáR nechal skoro týžden v garáži. Hyndai si u mňa urobil prvé významnejšie plusové bodíky s i30N-kom. Kona Elactric je však niečo celkom iné. Je to skôr taká tá mestská "papuča" - auto postavené na platforme kompaktu ale viac do výšky - proste v trendovom SUV kabáte. Aj keď niektorí kamaráti ma majú za toho "tabuľkového", čo musí mať všetko čo najviac objektivizované, tak napodiv u mňa funguje, že prvý dojem znamená hrozne veľa. Auto čo si ma hneď nezíska istou aurou a dobrým pocitom zo šoférovania hneď od prvých dotykov, tak ak si neskôr nahovorím že je skvelé pre praktickosť, cenu, výbavu a čo je viem ešte čo, tak ma velmi rýchlo omrzí a vyplávajú na povrch veci čo som zapudil. Tu to však je až prekvapivo agilný pocit od volantu, zároveň lahkosť a plynulosť akou...

Aktuálne príspevky

Honda HR-V Sport: Satisfacka

Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Trans-Europe Express

Honda: 50. výročie modelu CB750

Kauza filter pevných častíc