Filtrovať podľa:

Už od čias keď som bol malý chlapec sme mali v rodine veľa áut a prevažne Nissany. Práve asi z toho dôvodu mojím prvým autom bol Nissan Almera N15. Táto značka áut mi prirástla k srdcu a preto pri výbere následovníka sa mi ako najlepší nápad javila Primera P10. Pôvodne bohužiaľ s motorom SR20Di a najnižším ponúkaným výkonom 85kW. Ide o auto, ktoré je známe skvelými jazdnými vlastnosťami. Sedan generácie P10 bol prvým autom s predným pohonom, v ktorom je použité lichobežníkové zavesenie kolies vpredu a nezávislé zavesenie vzadu, ktoré z neho robí veľmi dobre zatáčajúce auto. Pri hľadaní vhodného kandidáta na kúpu som mal veľké šťastie. Podarilo sa mi natrafiť na garážovaný kus bez náznaku hrdze, ktorý mal najazdených iba 70 tisíc kilometrov. Po kúpe Primera prešla pár drobnými zmenami - fólie na okná, pekné hliníkové disky, lepšie pneumatiky, neskôr aj nastaviteľný podvozok. Bolo s ňou veľa srandy, zatáčala perfektne. Ale, ako inak,...

Aktuálne príspevky

Jantar Team: Z kopcov na pretekársky vrchol

Uber a Hyundai: Lietajúci taxík

Toyota GR Yaris: Pohon všetkých kolies s najsilnejším produkčným trojvalcom na svete

Volkswagen: Golf č.8 je už v predpredaji