
Okrem mnohých faktorov exkluzivitu podčiarkol aj fakt, že je „dokončené“ v novej „dielni“ Porsche Exclusive Manufaktur v Zuffenhausene, a že nový majiteľ si v štýle auta môže kúpiť aj hodinky od Porsche Design.
Silné stádo
Preplňovaný 3,8-litrový šesťvalec boxer je naladený na 446 kW (čo je 607 koní) a 750 Nm dosahovaný v otáčkovom pásme 2 250 – 4 000 min-1. Vďaka týmto parametrom zvládne šprint 0 – 100 km/h za 2,9 sekundy, 0 – 200 km/h za 9,6 sekundy (a svet sa zastavil pritom „fofre“). Akcelerácia sa (vraj) zastaví na rýchlosti 330 km/h. Mimoriadnemu výkonu boli prispôsobené aj podvozkové časti. Zlatožlté disky kolies s centrálnou maticou majú priemer 20“, nápis Porsche v rovnakej farbe zdobí strmene predných bŕzd s keramickými kotúčmi (PCCB). Športový podvozok (PASM) s Chrono balíkom doplnilo riadenie zadných kolies a PDCC, čiže Porsche Dynamic Chassis Control.
Karosériu zdobí (nielen) Golden Yellow metalíza a rôzne uhlíkové komponenty. Sedadlá sú ručne prešívané taktiež kontrastnou žltou niťou vrátane výrazného nápisu.
Aj hodiniek s titánovým puzdrom sa vyrobí len 500 kusov.
A aby toho nebolo exkluzívne málo, každý majiteľ 911 Turbo S Exclusive Series dostane k autu aj súpravu kvalitných tašiek.
0 KOMENTÁROV