Nie je interiér ako interiér, niektoré sú viac...a pár z nich

Však za šesťciferné cenovky majiteľ veru chce niečo extra, nielen po stránke kvalitatívnej, ale aj vizuálnej. Avšak, koľko hláv, toľko kapusty...alebo nápadov? 😉

Lexus LFA

Úžasný v každom smere. Každý milimeter pri volante japonského superšportiaku bol vypracovaný do najmenšieho detailu – prvky z horčíka a hliníka, mäkká koža a obloženie z uhlíkových vlákien. Pozornosť asi najviac priťahuje modifikovaný digitálny otáčkomer, ktorý LFA dostalo ako prvé na svete. Bola to skôr nevyhnutnosť ako módny výstrelok – atmo V10 totiž letel tak rýchlo do otáčok, že mu klasický analógový otáčkomer nestačil.

Pagani Huayra

Interiér dvojmiestneho športového Pagani Huayra je ťažké opísať slovami. Všadeprítomný uhlík, množstvo kože, prvky z hliníka a titánu vytvárajú celok, ktorý na jednej strane pôsobí ako zo starej školy, na druhej strane je mimoriadne moderný. Aj tu sa dizajnér vyhral so združenými ukazovateľmi v hlbokých tubách a množstvo kovových ovládacích gombíkov, tlačidiel a prepínačov. Niekto môže byť z toho všetkého stratený, niekto zase ohromený. Avšak, originál je originál.

Tesla 3

Čo charakterizuje interiér  Tesly 3? Takmer nič. V kabíne elektromobilu panuje doslova extrémny minimalizmus. Na prístrojovej doske je umiestnený iba volant a veľký centrálny dotykový displej zobrazujúci všetky prevádzkové informácie a ovládacie prvky. Toť vsjo.

McLaren 720S

Aj britský  McLaren vie, ako robiť zaujímavé interiéry. Model 720S ho má ako keby poskladaný z rôznych „maličkostí“ poukladaných celkom netradične. Napríklad zvislo koncipované tlačidlá dvojspojkovej prevodovky, alebo výrazný žltý pás symbolicky oddeľujúci stredovú konzolu od priestoru pre spolucestujúceho, či otočný združený ukazovateľ točiaci sa podľa zvoleného jazdného režimu. Hra je jednoducho hra.   

Bugatti Chiron

Interiér auta, ktoré stojí vyše 2,3 milióna eur, by mal byť skôr umeleckým dielom ako funkčným riešením. Stredová konzola má iba štyri ovládače so zabudovanými displejmi a volič prevodovky. Ostatné tlačidlá sú skryté na hrubom volante. Pred  vodičom sa síce nachádzajú dva digitálne displeje, ale sú predelené klasickým tachometrom. Priestor pre vodiča a spolucestujúceho oddeľuje charakteristická priečka v tvare položeného písmena U s vysokým centrálnym tunelom. Čo viac chcieť za toľko peňazí?   

Spyker C8 Preliator

Auto? Spyker C8 Preliator je fakt iný. Interiér pripomína tak trochu pilotnú kabínu, alebo americké autá z päťdesiatych rokov, alebo staré kávovary. Vyber si. Nachádza sa tu mnoho analógových budíkov, hliníka a kože. Nechýba ani typická kulisa radiacej páky s odkrytým mechanizmom. Dizajnér mal asi veľa špeciálnych koláčikov.


GALÉRIA - 7 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ