Mini JCW GP: Divokosť v 3D

V prvom momente zaujme výraznou šírkou s masívnymi nárazníkmi, rozšírenými blatníkmi i prahmi a obrovským zadným krídlom. Nejde pritom o lacné plasty, ale o skutočné uhlíkové vlákna. Dramatický výraz mu dodáva antracitová v kombinácii s matnou červenou a oranžovou. Kolesá majú priemer 19 palcov a kombinujú rovnaké farby ako zvyšok karosérie. Famózne sú ostré, aerodynamicky tvarované zrkadlá. Zadok nesie výrazný nápis Mini v štýle pick-upov a grafiku svetiel inšpirovanú britskou vlajkou.

V kokpite nechýba ochranná klietka, škrupinové sedadlá s 3D výšivkou a päťbodové bezpečnostné pásy auto posielajú jednoznačne na okruh. Radí sa páčkami pod volantom a vodič má okolo seba len to skutočne potrebné. Digitálny prístrojový panel dopĺňa projekčný displej. V centrálnom displeji sú dotykové ovládače nastavenia podvozku. Mini vyhádzalo okrem zadnej lavice aj čalúnenie, na dverách ho nahradilo ľahkými panelmi z 3D tlačiarne so šnúrkami na pritiahnutie. Trojrozmerne „vytlačené“ sú aj niektoré časti palubnej dosky. Okrem exteriérových odtieňov zaujme v kabíne výrazné použitie bielej.

O pohone sa Mini zatiaľ nevyjadrilo, preplňovaný dvojliter z bežného JCW však má obrovský potenciál dať podvozku naozaj zabrať. Už sa nevieme dočkať sériovej verzie.


GALÉRIA - 16 obrázkov

1 KOMENTÁR

  1. Vilo Malina| 08.09.2017 08:36

    No uvidime, osobne Mini velmi fandim. Uz Mini Chalenge - 200ks limitka pre UK ukazala ze staci pomerne malo a sucastne Mini moze byt stale tym spravne ortodoxnym naradim. Hlavne vyborny podvozok Intrax a samosvor a auto dostalo inu dimenziu a nepotrebovalo ani vyhadzovat interier

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ