Mercedes-AMG GLC: V znamení V8

Postaviť sa s nimi na štartovú čiaru je holý nezmysel. A ako AMG poznám, nakopali by (možno) zadok nejednému hot-hatchu. Alebo by ho aspoň značne potrápili. Pod prednou kapotou je osadený štvorlitrový vidlicový osemvalec riadne nadopovaný dvoma turbodúchadlami. „Bežný“ kúsok ponúka 350 kW (a 650 Nm), silnejšie S 375 kW (a 700 Nm). Stovku zvládnu rozžuť za 4,0 resp. 3,8 sekundy.

Ale ani v zákrutách to naozaj nemusí byť márna jazda. Pohon všetkých kolies mení variabilne pomer energie posielajúcej na prednú a zadnú nápravu, zadný diferenciál má navyše zvýšenú svornosť (LSD). Prevodovka je deväťstupňová AMG Speedshift MCT, na výber sú štyri jazdné režimy – Comfort, Sport, Sport Plus a Individual. Variant „S“ má ešte špeciálny Race. Ako je pri AMG zvykom, aj výfuk nie je úplne bežný. V ponuke je klasický alebo Performance, v oboch prípadoch ide o „klapkový“ výfuk meniaci intenzitu „hluku“ podľa jazdného režimu, v Performance sa dá otvorenie klapiek regulovať aj manuálne. Podobne ako iné modely AMG, aj v prípade GLC je v úvode k dispozícii aj „nabúchaná“ Edition 1.


GALÉRIA - 57 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ