KIA: Auto z nákupného centra

Priestor showroomu je navrhnutý ako moderný mezanín, čím vytvorili dve zóny. Dole je prezentačná časť, kde na rozlohe viac ako 60 m2 je priestor pre dve vystavené vozidlá, predajcu a asistentku. Výmera mezanínu, na ktorom je kaviareň a relax zóna má 22 m2. Celý interiér je v modernom industriálnom štýle, kde prevláda čierna matná farba, atmosféru umocňujú LED pásy, ktorými sú ohraničené vystavené vozidlá a štýlové tlmené svietidlá. Kúsok prírodnej krásy do interiéru vniesla machová stena zo severského lišajníka. 

Kia In-Store je najmodernejším a plne digitálne vybaveným showroomom vďaka 13 Full HD obrazovkám, 1 dotykovému panelu a technológii 3-D konfigurátora, cez ktorý vie predajca pomocou iPadu vyskladať zákazníkovi vozidlo a to vie následne zrkadliť na všetkých obrazovkách, dokonca aj v relax zóne. Navyše 3-D konfigurátor umožní zákazníkovi vidieť svoje vozidlo z každej strany ako v realite a zároveň uvidí aj vnútorné priestory ako je prístrojová doska alebo batožinový priestor.

Novým konceptom showroomu prichádza Kia bližšie k zákazníkom a poskytne im najvyšší štandard služieb. Okrem klasických predajných služieb bude poskytovať zákazníkom pick up servisné služby, čo znamená, že zákazník odovzdá svoje vozidlo v In-Store predajni, odkiaľ bude odvezené do servisu pokiaľ zákazník vybavuje, čo potrebuje v nákupnom centre. Záujemcovia môžu absolvovať testovaciu jazdu, nakoľko pred nákupným centrom je 5 parkovacích miest vyhradených na testovacie vozidlá. Ako bonus k týmto službám si zákazníci môžu vychutnať lahodnú kávu v relax zóne showroomu.

Kia In-Store v bratislavskom Auparku je priekopníkom, pretože je to vôbec prvým showroomom tohto typu značky Kia v Európe. Nachádza sa na prízemí v ľavej časti nákupného centra medzi obchodmi Super ZOO, Moloko, Deva a Zara a bude otvorený cez týždeň od 10:00 do 21:00 a cez víkendy už od 9:00 do 21:00.


  • kia,

GALÉRIA - 5 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ