
Priestor showroomu je navrhnutý ako moderný mezanín, čím vytvorili dve zóny. Dole je prezentačná časť, kde na rozlohe viac ako 60 m2 je priestor pre dve vystavené vozidlá, predajcu a asistentku. Výmera mezanínu, na ktorom je kaviareň a relax zóna má 22 m2. Celý interiér je v modernom industriálnom štýle, kde prevláda čierna matná farba, atmosféru umocňujú LED pásy, ktorými sú ohraničené vystavené vozidlá a štýlové tlmené svietidlá. Kúsok prírodnej krásy do interiéru vniesla machová stena zo severského lišajníka.
Kia In-Store je najmodernejším a plne digitálne vybaveným showroomom vďaka 13 Full HD obrazovkám, 1 dotykovému panelu a technológii 3-D konfigurátora, cez ktorý vie predajca pomocou iPadu vyskladať zákazníkovi vozidlo a to vie následne zrkadliť na všetkých obrazovkách, dokonca aj v relax zóne. Navyše 3-D konfigurátor umožní zákazníkovi vidieť svoje vozidlo z každej strany ako v realite a zároveň uvidí aj vnútorné priestory ako je prístrojová doska alebo batožinový priestor.
Novým konceptom showroomu prichádza Kia bližšie k zákazníkom a poskytne im najvyšší štandard služieb. Okrem klasických predajných služieb bude poskytovať zákazníkom pick up servisné služby, čo znamená, že zákazník odovzdá svoje vozidlo v In-Store predajni, odkiaľ bude odvezené do servisu pokiaľ zákazník vybavuje, čo potrebuje v nákupnom centre. Záujemcovia môžu absolvovať testovaciu jazdu, nakoľko pred nákupným centrom je 5 parkovacích miest vyhradených na testovacie vozidlá. Ako bonus k týmto službám si zákazníci môžu vychutnať lahodnú kávu v relax zóne showroomu.
Kia In-Store v bratislavskom Auparku je priekopníkom, pretože je to vôbec prvým showroomom tohto typu značky Kia v Európe. Nachádza sa na prízemí v ľavej časti nákupného centra medzi obchodmi Super ZOO, Moloko, Deva a Zara a bude otvorený cez týždeň od 10:00 do 21:00 a cez víkendy už od 9:00 do 21:00.
0 KOMENTÁROV