Jensen International Automotive: Range Rover Chieftain

Interceptor FF sa preslávil nielen veľkoobjemovými a smädnými motormi americkej proveniencie, ale aj pohonom všetkých kolies. Spoločnosť JIA ho v súčasnosti vie aj slušne zmodernizovať. Skúsenosti z tejto oblasti pretavila aj do vylepšenia klasického Range Rovera.

               Dôvod bol jednoduchý. V začiatkoch produkcie znamenalo vlastnenie Range Rovera výrazný spoločenský status. Za roky však autá trpeli nielen extrémnym fyzickým namáhaním, ale aj hrdzou a zlým servisom. Klasický Range Rover s dvoma tuhými nápravami je doteraz aj pre mňa „statusovým“ autom. Ale bál by som sa ho vlastniť. Treba naň dosť odvahy a peňazí. Ale keď človek má, v JIA ho kompletne zrenovujú. Podvozok osadia pneumatickým pružením, vidlicovým osemvalcom (LS) preplňovaným kompresorom a výkonom 412 kW spriahnutým so šesťstupňovým automatom.

Interiér je, tak ako pri Interceptor-e, vecou len vkusu majiteľa. Môže byť klasickým ale aj osadený mnohými modernými prvkami.


GALÉRIA - 4 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ