
Nebola to ale jednoduchá záležitosť. Prestavba si vyžiadala 3 500 pracovných hodín, pričom viac ako 4 000 častí bolo opravených, nahradených alebo prepracovaných. Pôvodný XJ6 je z roku 1984 a v podstate prešiel modifikáciou exteriéru, interiéru, pohonu aj podvozkových častí:
• Jedinečné predné a zadné nárazníky, bezproblémovo primontované k modifikovaným blatníkom
• 18“ disky kolies s novým dizajnom, pneumatiky Pirelli P Zero 235/45 R18
• Jedinečné prahy a upravené výplne zadných dverí
• Upravené predné a zadné zavesenie s nastaviteľnými zadnými tlmičmi
• Jedinečná povrchová úprava Mauve
• Prestavba na elegantné kľučky dverí radu XJ a spätné zrkadlá
• Konverzia na LED svetlomety s denným svetelným podpisom „Halo"
• Moderné tesnenie dverí pre zníženie hluku a dodatočné odhlučnenie
• Integrovaná dotyková obrazovka Alpine s navigáciou, telefónom, kamerou a výkonom 1 100 W
• Upravené sedadlá
• Audio systém s pripojením USB, s hliníkovými ovládacími gombíkmi inšpirovanými gitarovým zosilňovačom
• Štartovacie tlačidlo
• Upravená klimatizácia
• Diaľkové centrálne zamykanie
Vnútri sa klasický štýl Jaguar stretáva s moderným komfortom. Červené kožené sedadlá sú ručne ozdobené čiernou okrajovou dekoráciou. Na palubnej doske sú fazety Sycamore v tmavo sivej farbe. Pedále zase pripomínajú šľapky na kopák.
Vďaka množstvu upravených dielov z originálneho modelu XJ6 značky McBrain je šesťvalcový motor s objemom 4,2 litra vybavený troma 2-palcovými SU karburátormi z modelu E-type.
0 KOMENTÁROV