
Keď si tak na Veloster spomínam, byť mladý a sám prípadne mať ešte iné auto v garáži, asi by ma viac zaujal. Dynamicky pôsobiace auto ale poháňal (aj) nie práve presvedčivá preplňovaná jednašestka. Prišla mi ako keby mdlá. V duchu som si tak hovoril, že by to chcelo niečo s väčším potenciálom a odvahou. A hľa, roky prešli sa myšlienky sa uskutočnili. Akurát pre americký trh (žeby zatiaľ?).
V skratke by sa dalo povedať, že ide o i30N v novej karosérii. Veloster preberá motor s výkonom 202 kW a 353 (378) Nm, strieľajúci klapkový výfuk, riadenie aj podvozok (vrátane agresívnejšej geometrie). Všetko s možnosťou personalizácie aj režimom N.
Výrobca ale nič nepovedal o dynamických vlastnostiach. Teoreticky by totiž Veloster mohol byť ľahší ako i30N. Taktiež nič nepovedal, či sa ukáže aj v starej dobrej Európe.
0 KOMENTÁROV