Honda HR-V Sport: Keď si dáš hrozne veľa kávy

Ono, sem-tam totiž niekoho napadne - „ aj keď ide o vyššie položené auto, čo keby sme pod prednú kapotu švacli niečo poriadne?“. A myšlienka čudesná je na svete. Avšak, čudesná nutne nemusí znamenať nezmyselná. Aj keď nejde o HH alebo inú prevýkonovanú strojovňu tlačiacu sa riadne k asfaltu, nemusí byť na zahodenie. Veď taká Honda je vždy Honda, aj keď ide o model HR-V. Isté DNA sa jednoducho nedá prehliadnuť.  

Nehovorím, že padám na kolená ako pred nejakou modlou, no pre mnohých svižne sa prepravujúcich môže byť prítomnosť Hondy HR-V splnenie sna. Pod prednú kapotu sa usadila preplňovaná jednapäťka s výkonom 134 kW – 147 kW malo niekedy dávno legendárne CTR. V kombinácii so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou dáva 240 Nm, s CVT 220 Nm.

Lenže motor by nebol nič bez poriadneho podvozku. Honda osadila HR-V špeciálnou technológiou „Performance Damper“. Systém tlmičov je integrovaný do prednej a zadnej časti automobilu a pôsobí proti relatívnemu pozdĺžnemu a torznému náklonu. V ostrých zákrutách zabraňuje nakláňaniu automobilu, zlepšuje stabilitu pri náhlych zmenách jazdných pruhov a znižuje vibrácie na nerovných cestách. A keďže všetci vieme, že aktuálne CTR je absolútna špička segmentu, predpokladám, že aj v tomto prípade pôjde o zmyselnú vec.

Podobne ako vonkajšie zvýraznenia doplnené o interiérové obmeny s poriadnymi sedadlami. Nuž, už si len počkať na realitu a skúsiť HR-V vyzvŕtať v nejakých zákrutách.


  • honda,hr-v,

GALÉRIA - 5 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ