
Nová generácia je založená na evolúcii a prvý krát aj na možnosti sedemmiestneho interiéru. Ale to by nebola Honda Hondou, keby neprišla aj s mnohými technickými inováciami, a hlavne praktickými riešeniami.
Odzadu – uhol otvorenia zadných dverí sa dá jednoducho naprogramovať. Batožinový priestor má tradične posuvnú podlahu (vo vrchnej polohe je v rovine s nakladacou hranou). Flexibilitu zvýrazňuje odkladacia priehradka stredovej konzoly s tromi režimami, jednoduché sklápanie operadiel druhého radu sedadiel delených v pomere 60:40.
Spredu - hybridný pohon sa bude dodávať do SUV pre Európu po prvýkrát. Skladá sa z dvojlitrového benzínového motora i-VTEC s Atkinsonovým cyklom a dvoch elektrických motorov. CR-V sa bude dodávať aj s konvenčnými motormi - s benzínovým motorom VTEC TURBO s objemom 1,5 litra kombinovaným s šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo prevodovkou CVT. Klient si môže vybrať s jednoduchším pohonom kolies prednej nápravy alebo oboch.
Prvé dodávky Hondy CR-V s 1,5-litrovým benzínovým motorom sa očakávajú na jeseň 2018, hybridné modely budú nasledovať začiatkom roku 2019.
0 KOMENTÁROV