Ford: Už 15 rokov na Slovensku

Znie to neuveriteľne, ale túto „vymoženosť“ máme na Slovensku už pätnásť rokov, čo je aj zároveň dobrý dôvod na oslavu. Tá sa nedávno uskutočnila v nových priestoroch jedinečného showroomu FordStore s účasťou zahraničných hostí, zástupcov Ford of Europe a materskej spoločnosti Sumitomo Corporation.

Hostí privítal Vladimír Srňan, generálny riaditeľ Summit Motors Slovakia, ktorý vedie spoločnosť od jej vzniku: „Založenie našej spoločnosti v máji 2002 priamo súviselo s tým, že sme si získali dôveru predstaviteľov spoločnosti Ford. Za túto dôveru a rovnako za podporu počas celej existencie našej firmy im aj touto cestou chceme vyjadriť svoje úprimné poďakovanie.“ Takisto poďakoval aj zamestnancom, zmluvným predajcom, zástupcom finančného partnera Impuls Leasing Slovakia a spoločnosti Lagermax Autotransport Slovakia, vďaka ktorým firma úspešné napreduje a poskytuje komplexný servis zákazníkom.

Vzácny hosť, Roelant de Waard, viceprezident spoločnosti Ford of Europe pre marketing, predaj a servis načrtol smerovanie vývoja automobilového priemyslu, v ktorom bude mať tradičná predajňa aj naďalej svoje miesto. „V najbližších ôsmich rokoch uvidíme v automobilovom odvetví viac zmien ako za uplynulých päťdesiat rokov. Zažijeme autonómne vozidlá, ktoré budeme ovládať cez telefón a autá sa budú predávať aj cez internet. Sme však presvedčení, že zážitok z jazdy bude naďalej podstatný. A ten na internete nenájdete. Preto sme prišli s koncepciou FordStore, aby mali skutoční automobiloví nadšenci kam prísť za zážitkom. Pretože ten je dôležitý pri nákupnom rozhodovaní.“

FordStore je vlajkovou loďou medzi predajňami Ford, a bratislavský je zatiaľ prvý a jediný na Slovensku. Roelant de Waard na záver dodal: „Chcel by som sa poďakovať spoločnosti Sumitomo Corporation a celému tunajšiemu tímu za ich dôveru v budúcnosť. My zaistíme, že táto investícia bola rozumným rozhodnutím, a to ďalšími investíciami do najlepších produktov.“

Značku Ford na Slovensku zastupuje 14 zmluvných partnerov, ktorí v jubilejnom roku spoločne prekonajú métu 45 000 predaných nových vozidiel. V záujme ďalšieho skvalitňovania služieb majiteľom automobilov Ford sa dovozca chystá sieť zastúpení aj v budúcnosti posilňovať.

FordStore koncept

Kúpa nového vozidla je pre zákazníka výnimočný moment, preto je FordStore navrhnutý tak, aby sa jeho návšteva stala zážitkom aj inšpiráciou zároveň. Prináša úplne nový interaktívny prístup spojený s inteligentnými digitálnymi riešeniami, ktoré uľahčujú proces výberu a kúpy nového vozidla.

Hlavným cieľom konceptu je, aby sa v ňom návštevníci cítili jedinečne a aby im bola dopriata starostlivosť na najvyššej úrovni.

V časti za zákazníckou recepciou sa nachádza zóna „Relax“ s ponukou občerstvenia a obsluhou, ktorá umožní oddych v ktorejkoľvek fáze návštevy FordStoru. Kaviareň je navyše prepojená so zónou „Objavte Ford“, v ktorej sa návštevníci prostredníctvom digitálneho obsahu dozvedia najnovšie informácie o značke, produktoch a ich najmodernejších technológiách.

Najexkluzívnejšou časťou predajne je „Vignale lounge“, venovaný prezentácii modelov Ford Vignale. Priestor je vybavený špeciálnym stolíkom s dotykovým displejom, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci objavovať Ford Vignale, relaxovať, prípadne si za asistencie špecialistu nechať priamo na mieste nakonfigurovať želané vozidlo, alebo nakúpiť značkové doplnky Vignale pohodlne on-line.

Dominantou predajne je mohutná televízna stena „Power Wall“ skladajúca sa z deviatich 55-palcových LED panelov, ktorá, okrem iného, umožňuje 3D-konfiguráciu vozidiel v takmer životnej veľkosti.


GALÉRIA - 6 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ