Ford Mustang: Novinky aj pre Európu

Prepracovaný exteriér je štíhlejší a agresívnejší ako doteraz, dozadu si budete môcť objednať nový spojler. Denné a zadné svetlá i smerovky a príplatkové hmlovky dostali LED technológiu. Zľahka prepracovaný kokpit poteší príjemnejšími materiálmi, okrem sedadiel môže byť vyhrievaný aj volant.

Prepracovaný motor V8 má zvýšený limit otáčok a Ford od neho očakáva výkon aspoň 450 koní (331 kW). Disponuje kombináciou priameho a nepriameho vstrekovania, vo verzii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou dostal dvojlamelovú spojku a dvojhmotový zotrvačník. Verzia 2.3 EcoBoost disponuje výkonom 213 kW (290 k), jej novinkami sú funkcia overboost pri plnej akcelerácii a tiež Line Lock, teda uvoľnenie zadných bŕzd na burn-out. Oba motory sa kombinujú aj s 10-stupňovou automatickou prevodovkou. Tá ponúka na výber viacero režimov vrátane adaptívneho, nechýba možnosť radenia páčkami pod volantom.

Upravený podvozok má extra výstuhu na zadnej náprave, nové tlmiče a hrubšie stabilizátory majú slúžiť na potlačenie bočných náklonov. Za príplatok sú k dispozícii adaptívne tlmiče. Ich nastavenie je súčasťou jazdných režimov, ku ktorým Ford pridal dve novinky: Drag Strip (na šprinty) a individuálny režim. Elektronika má teraz tiež na starosti zvuk, a to v podobe klapky vo výfuku. Tá sa dá nastaviť tak, aby ste s osemvalcom pri odjazde nezobudili polovicu mesta pričom táto funkcia sa dá aj načasovať.

Pre Európu si Ford pripravil tiež balík asistenčných systémov. Je tu varovanie pred kolíziou s detekciou chodcov, adaptívny tempomat a sledovanie odstupu či aktívne sledovanie jazdného pruhu. Novinkou na palube je tiež 12-palcový digitálny prístrojový panel z modelu GT so zobrazením optimalizovaným podľa zvoleného jazdného režimu. Pri zapojení funkcie Line lock sa na displeji spustí špeciálna animácia. V strede nechýba SYNC 3 s podporou Apple CarPlay a Android Auto. Predaj vynoveného Mustangu štartuje na jar 2018.


GALÉRIA - 11 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ