Ford Focus RS: Až za hranu ...

Focus RS si vydobyl pozíciu ozajstného masívneho hot-hatch-u. Prvá generácia zaujala jazdnými vlastnosťami a špičkovou technikou. Druhá veľkým päťvalcom a aj špeciálnou edíciou RS 500. Tretia ale už prišla s úplne iným konceptom. Zo sféry hot-hatch sa presunul do sféry „viem aj driftovať“. Automobilka tretiu generáciu osadila „mysliacim“ pohonom všetkých kolies, ktorý amatérskym jazdcom pri istej dávke šikovnosti umožnil opojnú jazdu bokom.

Avšak, aj "FoFo" RS má zrejme svoje medzery a rezervy. Lebo, čuduj sa svete, ani pohon na všetky kolesá nie je (pre niekoho) dostatočný. Ford Performance preto oficiálne dalo do ponuky diferenciál Quaife ATB (automatic torque biasing), samozrejme dopredu. A aby toho nebolo málo, spoločnosť Mountune má vo svojom portfóliu niekoľko položiek na zlepšenie výkonových parametrov motora (dokonca setup až do 298 kW), ale aj lepšie brzdy či dokonca skrátené radenie. Najlepšie na tom všetkom je, že „vecičky“ od Mountune sú Fordom oficiálne schválené, takže nepadá záruka.

 


GALÉRIA - 5 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ