Citroën E-Mehari: Auto pre Ludovica Cruchota?

A nielen to. Nové E-Mehari mehári síce nadväzuje na stávajúcu limitku „Styled by Courrèges“, ale v pôvodnej myšlienke pokračuje ďaleko veľkolepejšie, doslova ide o generačný skok.

               Pevná strecha je hard-top, čiže sa dá v prípade potreby demontovať. Nad hlavami cestujúcich zostane len bezpečnostný oblúk (auto má dokonca aj 4 airbagy). Systém je ale nastavený tak, že sa zvonku nedá demontovať. Stačí zamknutie a auto je bezpečne zatvorené.

               Interiér, ak keď vyzerá skromne, má celkom zaujímavo riešenú praktickú stránku. Predné sedadlá sú osadené systém uľahčujúcim nastupovanie na zadné – ide o naklonenie celého sedadla s pamäťou. Taktiež ponúka nové úložné priestory v centrálnej konzole a vo vnútorných paneloch dverí, zatiaľ čo vzadu je bezpečný (uzamykateľný) úložný priestor s objemom 78 litrov. Bežne má ale dostupných 200 litrov, po sklopení zadných sedadiel až 800.

               Ďalej nechýba zvukový systém Bluetooth Parrot pre prehrávanie hudby z telefónu s odnímateľným diaľkovým ovládačom, zásuvka USB a dva reproduktory.

E-Mehari zvládne maximálnu rýchlosť 110 km/h s dojazdom cca 195 km, pričom sa akumulátor nabije za 16,5 hodiny z bežnej domácej siete (10 A) alebo 10,5 hodiny pri 16 A.

 

 


GALÉRIA - 5 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ