BMW 1 Sedan: Premiant pre Čínu

Novinka sa síce vyrába v továrni Šen-jang v meste Tiexi v spolupráci s Brilliance, BMW ju však vyvinulo doma v Mníchove. A prispôsobilo ju špecifikám čínskeho trhu. A hoci sa tu zvyknú rázvory predlžovať, 1 Sedan má oproti hatchbacku rozostup osí kolies o 20 mm kratší (2 670 mm). Celkovo je dlhé 4 456 mm, teda +127 mm.

Kokpit sa mierne odlišuje od štandardného európskeho radu 1. Štandardom je tu iDrive so širokouhlým displejom, odlišnosti sú viditeľné na stredovej konzole a stredovom tuneli. Inak tvarované operadlá sedadiel zlepšujú priestor vzadu. Štandardne dodávaná klimatizácia má účinnejšiu filtráciu vzduchu, čo jedna z viacerých špecifických úprav na čínske podmienky.

V balíku BMW Connected je viacero špecifických aplikácii a celé to funguje na flexibilnej platforme Open Mobility Cloud. Tá umožňuje pripojenie mnohých inteligentných zariadení zvonka. BMW na základe cieľa cesty vytvorí analýzu premávky a navrhne čas odchodu, ktorý následne oznámi vodičovi napríklad na telefóne. Opačným smerom funguje kontrola vozidla na diaľku (stav okien a dverí či paliva v nádrži).

Číňania majú na výber tri benzínové motory: štvorvalce 125i (170 kW, 350 Nm) a 120i (141 kW, 280 Nm) v kombinácii s osemstupňovým automatom a trojvalec 118i (100 kW, 220 Nm) so šesťstupňovým automatom. Poháňané sú však predné kolesá. BMW na drsné čínske cesty avizuje športovo naladený podvozok, ktorý však poskytne aj dostatok komfortu na rôznych povrchoch. S run-flat pneumatikami je to celkom odvážna informácia.


  • 1,bmw,sedan,

GALÉRIA - 7 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ