Audi: Firemný tuning

Modely TT a R8 sú ako stvorené na zábavu a dokonalý pocit z omamnej a rýchlej jazdy. Audi Sport ale ešte našla isté malé možnosti zlepšenia – podvozok, výfuk ale aj exteriér a interiér. Že celé auto? V podstate len „drobnosti“, ale efektívne.

Na kvalitu podvozka vplýva nielen podvozok ako taký (a jeho naladenie), ale aj neodpružená hmotnosť. Audi Sport preto pripravila odľahčené brzdiče (sú o kilogram ľahšie ako normálne) pre oba typy brzdových kotúčov (oceľové aj keramické). Podobne sú ľahšie aj čierne kované 20-palcové disky - znižujú hmotnosť o 7,2 kg na TT resp. o 8 kg na Audi R8. Poslednou chuťovkou je priečna výstuha na zadnej náprave (vo verziách s pohonom quattro).

Na výfuku nastala výrazná zmena. Volá sa Akrapovic, čo je už zvučný pojem aj vo svete automobilov. Pre TTS a TT RS pripravil titánové výfuky.

Nemej pôsobivé sú aj aerodynamické prvky (bočné lišty, zadné kridlo, difúzor, predný splitter ...) zvyšujúce prítlak. Na R8 zvyšujú prítlak pri rýchlosti 330 km/h o viac ako 100 kg. Účinok pri rýchlosti 150 km/h je ešte výraznejší - až 52 kg.

Interiér sa dá zlepšiť multifunkčným volantom obšitým alcantarou s "karbónovými" páčkami radenia pod ním. Pri modeli TT sa dajú zadné sedadlá demontovať a nahradiť priečnou výstuhou taktiež z uhlíkových vlákien (- 20 kg).


GALÉRIA - 28 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ