Aston Martin DB11: Konečne bez strechy

Nejde len o podmanivé tvary, ale aj o nemej pôsobivé výkonové parametre, vďaka ktorým si vytvoril samostatnú triedu „open-top sports GT“. Štvorlitrový dvoma turbodúchadlami preplňovaný osemvalec produkuje vcelku omamných 375 kW pri otáčkach 6 000 min-1 (maximálne otáčky má 7 200 min-1) a 675 Nm v otáčkovom pásme 2 000 – 5 000 min-1. Vďaka týmto parametrom, aj napriek hmotnosti takmer 1,9 tony, zvládne vystreliť z pokoja na 100 km/h za 4,1 sekundy, pričom maximálna rýchlosť je 300 km/h. Prevodovka je osemstupňová automatická, diferenciál so zvýšenou svornosťou je osadený aj elektronickým systémom dynamic torque vectoring (čiže pribrzďovanie vnútorného kolesa pri extrémnej jazde zákrutou) s troma stupňami nastavenia.

Ozajstnú anglickú noblesu vytvárajú nové drevené alebo "karbónové" obklady zadnej strany sedadiel a možnosť výberu farby plátennej (8 vrstiev) strechy -  červená bordeaux, čierno-strieborná alebo šedo-strieborná. Vie sa zložiť za 14 sekúnd, spätný pohyb trvá 16 sekúnd, a to všetko aj diaľkovo, prípadne do rýchlosti 50 km/h.

 


GALÉRIA - 26 obrázkov

0 KOMENTÁROV

Napísať komentár môže len registrovaný užívateľ