
Bolo to asi takto nejako. Ares chcel zákazníkom ponúknuť Porsche 911 Targa 4 GTS s výkonmi GT3 RS. Vzhľadom na to, že to bežnou úpravou riadiacej jednotky nešlo, musel nasledovať hrubší zásah. Trojlitrový šesťvalcový boxer dostal hybridné turbodúchadlá, väčšiu škrtiacu klapku spolu so sacím traktom, výkonnejšie palivové čerpadlo, výfukový systém so športovými katalyzátormi a patričnú úpravu riadiacej jednotky. Výkon razom poskočil z 331 na 423 kW resp. maximálny krútiaci moment z 550 na 675 Nm.
Väčšiemu potenciálu sú prispôsobené aj ostatné technické podskupiny. Podvozok dodalo KW, brzdy Porsche (karbón-keramika) s priemerom 410 mm a šesťpiestikovými strmeňmi vpredu a 390 mm so štvorpiestikovými strmeňmi vzadu.
Porsche ale dodalo aj modifikované karosárske časti. Z GT3 RS pochádzajú oba nárazníky, spojlery, prahy, blatníky a pod nimi širšie nápravy (kombinácia prvkov z GT3 RS a Turbo S, a čiastočne z katalógu Porsche Motorosport. Všetko vyšperkoval interiér s poťahmi z Porsche Classic katalógu – vzor sa volá Pepita.
0 KOMENTÁROV