
WRC: Za tri hodiny ako nové
Kris Meeke poslal svoj C3 WRC „cez búdku“ už na štvrtej rýchlostnej skúške, to ho však nezastavilo. V štýle svojho vzoru Colina McRae (google: colin mcrae cyprus 2002) pokračoval ďalej až došiel do servisu.
Mechanici si za tento výkon zaslúžia prémie, ich trojhodinovú snahu spracoval Citroën do polminútového časozberného klipu.
Škoda len, že Meeke sa po sobotňajšom návrate opäť porúčal mimo cesty. Na druhý pokus to v rýchlostnej skúške číslo 14 bolo po ôsmich kotrmelcoch už na „totálku“. Rely takmer vyhral Elfyn Evans na Fieste s pneumatikami D-Mack, niekoľko defektov mu však§ zosekalo náskok a nakoniec ho porazil Thierry Neuville na Hyundai i20, ktorý však mal tiež namále.
PWC: Tiež na totálku
Vráťme sa však ku kotrmelcom. Americký seriál Pirelli World Challenge nebudem podrobnejšie predstavovať, na to, aby ste videli, aká odolná dokáže byť preteková Honda Accord. Áno, Jason Fichter vyšiel z tých šiestich kotrmelcov na Virginia International Raceway po svojich.
IndyCar: Počítajte do desať
A ešte jeden šrot z Ameriky. Seriál IndyCar má za sebou prvé tohtosezónne preteky na ovále. Vo Phoenixe nebolo potrebné dlho čakať na prvú kolíziu. Vyrobil ju Michail Aljošin keď mierne spanikáril na spodnom okraji trate a potom sa už len viezol. Najväčším smoliarom však podľa mňa bol Graham Rahal na konci, ktorý už-už prešiel, no neprešiel.
British GT: Tak trochu fraška
Dvadsať minút do konca, Ferrari tímu Sirpit of Race je prvé na trati, päťsekundová penalizácia mu však po skončení pretekov zrejme pokazí radosť. Časomiera už ako prvé uvádza Bentley tímu Parker. Bezpečnostné vozidlo sa zaradí pred Ferrari, o pár kôl ho však pustí. Ferrari tak získava podstatný náskok nejakých 30 sekúnd a v cieli sa tvári ako víťaz. Prichádza však 26-sekundová penalizácia, ktorá ho zrazí na druhé miesto za Bentley. No, bordel na kolieskach...
Team Parker Bentley British GT
F1: Kto vedie?
Ferrari: “We are 9.5 behind Bottas and eight tenths a lap quicker.” (Sme 9,5 sekundy za Bottasom a o osem desatín na kolo rýchlejší.)
Räikkönen: “What do you mean, we are behind Bottas?” (Čo myslíte tým, že sme za Bottasom?)
Ferrari: “Confirm, we are behind Bottas.” (Potvrdzujem, sme za Bottasom.)
Räikkönen: “How did we end up behind him?” (Ako sme sa za neho dostali?)
Ferrari: “He was leading the race, Kimi.” (On viedol preteky, Kimi.)
Räikkönen: “Ah OK I thought they were the other way around.” (Aha, OK, myslel som, že boli v opačnom poradí.)
Kimi Räikkönen, Ferrari Studio Colombo/Ferrari
-----
McLaren: “Try three times please Fernando.” (Skús trikrát, prosím, Fernando.)
Alonso: “I tried already so try yourself.” (Už som skúšal, teraz skús ty.)
McLaren: “Don’t touch the buttons, we’ll fire it up.” (Nechytaj sa tlačidiel, my to nakopneme.)
McLaren: “Default zero five again please” (Základné nula päť znova, prosím.)
Alonso: “And nothing.” (A nič.)
Fernando Alonso LAT Images/McLaren
0 KOMENTÁROV